Fredagskväll

Kom nyss hem från stan. Musikalen var ju verkligen helt toppen! RENT! Åh jag älskar verkligen musikaler, att kunna uttrycka sig så i sång och musik är helt fantastiskt. Verkligen mitt drömjobb!
Började med att jag tränade ett Lena Ph / Orup- pass på Friskis med bästa Pea. Riktigt kul faktiskt, sjukt att jag kommit in i detta med Friskis & Svettis.. Sedan begav jag mig rill stan, stress stress, för att käka med Malin och Annie. Baka potatis på Trendie, gooott! Sedan var det muskialdags. Mötte upp delarna av familjen och sedan var jag i fullkomlig extas! Från första tonen- "525 600 minuter.." till ".. din dag är idag! " var jag som i trans. Jösses vad löjlig jag låter men jag menar verkligen det! Musikalens budskap är helt fantastiskt och speglar verkligen det som är viktigt i vardagen men som man kanske inte tänker på.. Jag ryser! Har du inte sett den? Hyr filmen! Eller köp den rättare sagt!!

Nej nu ska jag ta och lägga mig och läsa sista delen i "Män som hatar kvinnor".
Förresten så städade jag hela huset idag.. Bara mitt rum kvar. Jag är stolt!

In my heart-->
There Is No Future
There Is No Past
I Live This Moment
As My Last

There's Only Us
There's Only This
Forget Regret
Or Life Is Yours To Miss
No Other Road
No Other Way
No Day But Today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0