I blåsten..

Åhh vilket väder det varit idag, sånt man riktigt luras av.. Jättefint när man tittar ut men sen när man väl är ute så fryser man ihjäl på grund av blåsten. Som tur är så tog jag en tjock kofta under min jeansjacka, var för kallt bara med jackan. Kom nyss hem efter en fulspäckad dag. Har hunnit med skolan och att plugga teori, känner mig riktgit duktig när jag pluggar där! Sen så har hunnit med att äta middag med hela (!) familjen och sedan bara myst på skutt.. Tänkte att jag skulle tränat på gymmet men det blev inte så mycket med det efter att jag hade idrott i skolan. Så det får bli imorgon istället, har fått ett riktigt bra och roligt personligt program så får ta tag i det.

Idag har jag haft, längta till sommaren känslan. Längtar enormt mycket till att gå barbent och kunna ha klänning, kjol eller shorts. Varit inne på H&M och "fönstershoppat" lite. Räknade idag på spanska ut att jag hade totalt 8 spansklektioner kvar (räknade bort alla lediga dagar och nationella prov mm) så det känns skönt!

Nej sängen och en tidig morgon väntar!
Godnattis!

 

Så underbara färgglad sommarklänning från H&M,
väldigt extrem men jösses vad jag vill ha den!

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 06:14:55
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0