Lördagkväll, lördagkväll..

Jaha då var denna påskafton och lördag till ända, lite tråkigt men det är ju ändå två dagar kvar på påsken och påsklovet. Har faktiskt ganska tråkigt ikväll, alla andra är på fest men eftersom vi har kalas här hemma så kändes det dumt att åka iväg. Och så är jag riktigt trött, ska upp tidigt imorgon och sjunga med. Har spenderat kvällen framför tv:n Robinson för hela slanten och nu väntar jag på att The Wedding Date ska börja igen, älskar mysiga romantiska komedier. Robinson är på ett sätt en besvikelse och på ett sätt en höjdpunkt på helgen. Jag har alltid kollat på Robinson, när det gick på svt med, så jag tror att jag jämför programmen väldigt mycket med varandra och då tycker jag att de andra programmen varit bättre. Men samtidigt så älskar jag sådana dokusåpor och intrigprogram, skulle aldrig ställa upp själv men det är sjukt kul att följa andra människor. Idag åkte ju Mika ut, vilket jag tyckte var bra för jag håller helt med Erik Billing om hur hon är. Gillar hans attityd lite, han är speciell men jag gillar verkligen folk som står för sina åsikter. Någon jag defintivt inte klarar av är Christian, ut med honom! Blev så glad när tjejerna och Jarmo började snacka pakt! 

Nej nu ska jag återgå till filmen och sen sova. Upp tidigt imorgon och sen så ska jag jobba lite på eftermiddagen. MIn granne/ägaren av mitt jobb, glaskiosken där jag jobbar kom in och bad mig jobba lite imorgon. Så jaa.. Ska nu tänka lite på mina fina vänner och sakna min pojkvän lite mer som är sjuk och inte kan träffas ..

Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0