När man inte är gjord av pengar får man nöja sig med ögongodis istället..





Ja så är det faktiskt när man kollar runt på olika klädsidor, man får inspireras av alla olika fina kläder men bara se och inte röra! Som den supersöta klänningen från Nelly ovan (är inne i en älska-klänningsperiod). I och för sig så har jag en del födelsedagspengar men just nu är jag kluven, för jag vet inte riktigt vad jag vill göra med dem. Så jag får vänta med att åka till Malmö och shoppa som jag har velat nu i flera månader! Menmen jag klarar mig.

Har denna kväll sett robinsson, lördagssysslan. Var det rätt som åkte ut?
 Jag tycker nu att det är skönt att slippa se det ena laget i träsket hela tiden, så får se vad som händer nästa vecka.. Förstår även vilken djurvän jag är när jag kollar på programmet, jag klarar knappt av att se en död varan och ändå är jag livrädd för kräldjur. 

Har även bara tagit det lugnt. Helgen går så sjukt snabbt så då gäller det att verkligen ta det lugnt och inte tvunget göra något hela tiden. Så nu tänkte jag städa mitt rum lite, ser hemskt ut, och sedan läsa en Eva och Adam-bok. Jag vet, man läste dem typ när man var jätteliten men jag kan bara inte låta bli. Älskar att läsa dem, liksom Harry Potter, haha kanske ska läsa en sådan bok istället?! Jaja godnatt!

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 09:54:10
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0