Ordningsam?!



Ojoj, har städat hela huset plus mitt rum men så öppnade jag garderobsdörren precis och mina kläder bara välde över mig! Antingen så har jag för mycket kläder eller så har jag en för liten garderob, röstar på det sistnämnda.. I och för sig så har jag bara gjort en snabbstädning av rummet och då blir det så att alla kläder bara trycks in, man orkar ju inte vika allt snyggt och prydligt.
Som jag innan sa så har jag i princip bara städat idag, sovit länge och sedan städat. Hade dock extra träning med dansen så det blev några svettiga timmar i dansstudion också. Men nu måste jag säga att jag i alla fall kan danserna någorlunda, om det ser snyggt ut när jag gör det är en helt annan sak. Har dansuppvisning på söndag så det blir ganska så mycket dans här nu i veckan.. Menmen det är kul!

Nej nu ska jag sätta mig framför tv:n och mysa till det lite med te och mackor innan jag får lite sömn inför den kommande skolveckan..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Allt bra?

Kram

2009-04-20 @ 13:26:48
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf,=)skiver om det ALDRA SENASTE SKVALLRET.Och den är största skvallerbloggen på blogg.se :)

hoppas du gillar den:D<3

2009-04-20 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0