Påskafton och tonårsfödelsedag!

Godmorgon det är Påsk!
Vaknade klockan halv 9 idag av att mamma väckte mig, vi skulle upp och sjunga för Isa som fyller 13 idag. Så det var bara till att dra sig upp och ta ton med en gång. Snart väntar firande av påskafton och en tonårsdag. Håller just nu på att klä på mig, men det går inte överdrivet bra, fastnar vid datorn och youtube. Isa fick Guitar Hero så nu dånar huset av Livin' on a prayer, fast jag klagar inte när det är så bra låtar.

Kvällen igår spenderades med Malin hemma hos Annie, tv-mys och monopolspel. Vem vann?!?! Hihi jaaag.. Väldigt mys med min tjejer.

Nej nu får jag gå och klä klart mig för snart kommer kusiner med mormor. Och sen blir det påskmat, jag ääälskar påskmat!

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0