Påsklov och musikal..

Ja då hade man påsklov. Så himla underbart. Slippa tänka på skolan (lite i alla fall) och bara ta det lugnt och sova! Hade endast en lektion idag, begav mig sen hem för att städa.. Men det har inte blivit så mycket med det, än.
Vårvädret och solen håller i sig, funderar på att sätta mig lite i solen sen! Ikväll så blir det musikal för mig och syskon och mamma, även Malin och Annie. Vi ska äntligen se Rent! Åh det är min favoritmusikal alla kategorier! Den är så vacker och känslosam samtidigt som den är rockig och har ett otroligt vackert budskap! Emil Sigfridsson har satt upp den här i Kristianstad, vilket är ganska häftigt!
Jag såg Rent för första gången i Stockholm på Göta Lejon mer Linus Wahlgren och Linda Bengtzing, så jag har ganska höga förväntningar.. Men jag tror och hoppas att de kommer leva upp till dem, om jag ska tro alla andra som sett den. Jag lääängtar!
Men först ska jag städa och troligen träna med Pea. Lena/Orup-pass idag på Friskis, kan bli kul!

Ha det bra så länge !

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0