Robinson-kväll..




Jaha ytterligare en Robinson-lördag för mig.. Menmen jag klagar inte, konstaterade nyss att det förmodlingen var det bästa programmet i veckan. Och oj vad det var bra idag.. Synd att Billing åkte ut men jag måste säga att jag har en liten förkärlek till Jarmo, han är ju en Robinson! Så himla kul när han och de andra fullkomligt överrumplade "Killgänget" under örådet. Förstod inte riktigt varför Rafael åkte ut!?! Det skulle ju varit Christian!! Klarar inte riktigt av honom om jag ska vara helt ärlig.. Men som sagt GO Jarmo!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 10:03:44
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0