Sista lediga dagen..

Ja, då var det snart slut på detta lovet med. Det är helt sjukt vad tiden går snabbt!
Bara dags att sätta igång med vardagsrutinerna igen. För tillfället så håller jag på att plugga.. Jag har pluggat alldeles för lite detta lovet, känner väldigt mycket ångest just nu. Skulle ha gjort Engelskan klar, Fn-rollspelsutvärderingen och pluggat teori. Men har i princip inte gjort något av det. Satt lite idag med körkortsteorin men det gick trögt. Satt i en solstol ute på altanen så jag hade en distraherande sol som upphöll mig i pluggandet ^^

 Kom även på att jag imorgon ska ha en redovisning på Pedagogiskt Ledarskap, 10 minuters lektioner ska var och en ha och jag hade inte ens kommit på ämne. Men nu har jag och det blev Glass. Japps jag ska prata om Glass, idétorka eller vad? Har suttit med detta hela eftermiddagen så jag får se hur det blir.. Ska prata om glass och om de olika glassföretagen, ska prata lite extra om Ottos glass.

Fortsätter plugga!
Ciaobella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0