Skofrossa!

Jaha när man tar på sig för lite kläder så är det pisskallt och när man har på sig för mycket så kokar man.. Konstigt konstigt väder!
Idag så har det varit en hyfsad slapp dag i skolan. En lektion och sedan så lunchade jag med mamma. Sallad på Graffiti och sedan så blev det lite spontan shopping. Älskar att min mamma ibland får infall att köpa saker, idag blev det ett par riktigt fina sandaler från Björn Borg. Var först inne på att köpa ett par låga svarta converse men efter att mamma räknat upp alla tygskor jag har så bestämde jag mig för att sandaler nog ändå var bättre..
Efter att jag varit på en föreläsning på friskis och svettis om ledarskap så begav jag och Emelie oss till idrottshallen för att vänta in alla till dansgenrepet. Så det blev dans och sedan mat på Favoriten med några av tjejerna och sedan dans igen i studion. Åh jag måste lära mig alla stegen perfekt innan torsdag känner jag nu. Menmen..

Godnatt på er !




Kommentarer
Postat av: Michaaa=)

sjukt nice skor babe!

2009-04-29 @ 20:09:30
URL: http://intemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0