Some people say the world is made out of wood..

Jag är helt sjukt trött nu förtiden.. Ända sedan vi började skolan (2 dagar) så har jag varit konstant trött. Känns som om jag gått i skolan flera veckor. Vaknade imorse och var helt slut, gick som en zombie till skolan och var som en zombie i skolan..

En av de konstigaste och läskigaste saker hände idag. Jag slutade vid tre och bestämde mig för att jag skulle vara duktigt och plugga teori på körskolan innan jag skulle träna. Hade egentligen en körtid men jag såg på internet dagen innan att min lärare var ledig så min tid var borta. Men när jag sitter där i teorisalen så hör jag någon ropa mitt namn, en anna körlärare kommer in och säger att jag ska köra, med honom. Förstår ni vilken tajming och tur jag hade? Det var en ren slump att jag var på trafikskolan överhuvudtaget och då visar det sig att jag ska köra. Helt chockad så kör jag min körlektion och tro det eller ej så går det riktigt bra, klarar stadstrafik momentet och ska nästa gång boka halka och köra landsväg. Så jag hade verkligen tur idag. Plus att jag var väldigt effektiv och duktigt på teorin tycker jag (!)

Tränade sedan ett skönt medelpass, känner att jag måste ta tag i träningen mer.. Blev inspirerad av Peas lilla redovisning om kost och motion, får väl försöka bättra mig.

Nej nu blir det sängen för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0