Te, skorpor och garderobutrensning..

Jaha då var min lilla städning och rensning av garderoben klar.. Tog 1 timme! Men med te & skorpor (har börjat drick väldigt mycket te) så gick det galant. Egentligen både hatar och älskar jag att fixa i ordning mina kläder. Det bra är att jag hittar olika kläder som jag glömde att jag hade och det dåliga är att jag hittar kläder som jag faktiskt är tvungen att slänga eller ge bort.. Hittade 2 par tunna strumpbyxor med hål i som jag inte kan använda men oj vad det tog emot att lägga dem i papperskorgen. Usch nej, samlar på mig för mycket och oanvändbara kläder, får bli bättre på det.

Imorgon är en fullspäckad dag:
-Skola 9.40-16.00 (har dock ingen Rättskunskap så det är så skönt och så ska vi till Friskis och Svettis på Pedagogisk Ledarskap)
-Genrep med dansen 16.30-19.00
-Antagligen dansträning 19.00-20.45
-Kommer hem vi 22.00 ungefär.. Härlig dag!


Dags för sömnens värld, lär behövas..


Nystädad, skillnad?


Checka in vikningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0