Underbara vänner!

Godnatt på er alla !
Kom nyss hem från Malin, var där med favoriter-Pea, Annie och Michelle. Efterlängtat mys och snack, tittade på Bring it on och var som vi brukar vara .. Innan så jobbade jag några timmar, luktar fortfarande nygräddade våfflor. Stod och gjorde strutar i princip hela tiden men oj vad jag tycker det är kul! Gott med alla nya glassmaker, oom jag ska äta glass i sommar ?! Efter stängning åt jag påsklamm med familjen och sen så kom som sagt Annie och Pea och hämtade upp mig, vad skönt det är med kompisar som har körkort! Jag vill ta mitt nu!!

Nej nu ska jag sova tänkte jag så jag inte väcker min syster som jag just nu delar rum med och njuta av den sista lediga dagen.

Ciao!

glassjobbare


mormors löjligt rädda hund, denna gång var det min kamerablixt som fick henne att bete sig så där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0