Varma sommardag..

Åhh vilket väder deet har varit ute idag! Så himla fint och varmt, är helt lycklig för tillfället. Det var svinkallt när jag gick hemifrån fick ta på mig massor av kläder och sen när jag satt ute på skolgården så svettades jag och var jättevarm. HAr även varit en bra dag på andra sätt. Vaknade upp på den bra sidan idag och så har det fortsatt hela dagen. Träffade min pojkvän som jag inte sett på jääättelänge, vilket fick mig att skina lite extra och sedan så har det varit en allmänt god klasstämning. Har haft riktigt kul idag trots att det varit en annars så hatad måndag. Fick sluta en lektion för tidigt och då begav jag, Viktor och Daniel oss ut för att shoppa lite främst till Danne men blev även lite till mig. Men måste säga att jag och Viktor är riktiga stylister, efter att sökt igenom JC så lassade vi över massor av kläder in i provrummet med Daniel och sedan så var han färdigstylad! Blev även ett evigt prövande av solglasögon men till slut så hittade jag ett par på Indiskan som jag hoppas kunna gilla i alla fall några månader ..

Nej nu ska jag laga lite mat till oss, korv och bröd tänkte jag. Enkelt ska det vara! Sen blir det nog att sätda ur garderoben lite, det verkar som sagt behövas!
Ciao!


Mina nya brills, Indiskan 59.50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0