3:th grade

Jaha då var man en tredje ringare då. Efter knappa 10 minuters upprop och sedan lite klassråd så var min första dag i trean slut. Men insåg idag hur mycket jag saknat min klass och hur kul det ska bli att faktiskt börja igen..

 Efter så mötte jag upp Pea och Annie och vi gick och åt på Darins. Fick även sällskap av Michelle, Micka och sedan Malin och Carran. Snack, mat, fika och skolsaksinhandling.. Köpte massa block, pennor och såklart en kalender (köper alltid en lärarkalender som jag sedan fixar till min egen) innan vi stack hem.
Ska snart kolla lite Gossip Girl medans jag väntar på att mamma ska komma hem med min nyopererade hund, usch stackars gummsan..

/J


Bokia har gått med en del inkomst idag kan jag gissa..

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Ja men gå och kolla in dem, det är ett finfint köp. I promise ;)



Hihi, mm mina pass får du gå ofta på. Får hoppas att du kommer gilla dem bara.. (a)



Hur var det första dagen i skolan annars? PUSS

2009-08-19 @ 08:14:25
URL: http://shopalicious.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0