Afterbeach

LIgger just nu i sängen med feber. Inte kul. Var tvungen att gå hem från jobbet, huvudet snurra och jag mådde piss.. Måste bli frisk nu för ska jobba hela nästa vecka!  Menmen..
Martin och Martin var nice igår speciellt äventyren med mina älskade vänner. Började kvällen hemma hos Henke och sedan tog jag, Malin, Annie och Henke taxi till Åhus och efter ett tag inne på afterbeachen så gick vi och åt kebab, gott!

Lägger nu upp lite bilder sen igår sen ska jag ta och lägga mig i skuggan (det är pissvarmt överallt) och läsa lite och förhoppningsvis sova, är helt slut!














Kommentarer
Postat av: annie

helt underbar kväll! :)<3

2009-08-09 @ 17:29:01
URL: http://a-nniie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0