Check

Idag så börjar skolan och det är ju lite vemodigt men samtidigt en nystart, så jag kom att tänka på mina nyårslöften som jag satte i januari. Tänkte då ta och checka av dem lite inför hösten..



- Ta körkort (helst innan sommaren, fyller 18 den 5 april)   -Check!
- Hitta ett helgjobb (+ att lyckas hålla kvar mitt sommarjobb i glasskiosken)  -Har haft glasskiosken som sommarjobb iaf
- Börja träna ordenligt igen (minst 4 ggr i veckan) -Njaa, inte i sommar men i våras när jag började på friskis så!
- Börja dansa på Kristianstadflickorna  -Check!
- Äta mycket sundare (inget godis i veckorna) -Check! (Om jag nu klarar det!)
- Äta i skolmatsalen - Hyfsat !
- Umgås mer med vänner, familj & pojkvän - Kan bli bättre!
- Leva livet (inte sitta hemma & ruttna alltid, ibland bara) -Kan bli bättre!
- Ta tag i skolan, lägga ner tid på skolan mer! - Skärpning J!


Det börjar arta sig.. Nej in i duschen nu och sedan lite mat, sedan blir det skola!
J


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0