Last summer

Just nu sitter jag i ett nystädat rum. Döskönt när man städat, fast garderoben ser hemsk ut! Förstår inte hur snabbt en garderob blir stökig.. Menmen får ta tag i det senare. Igår så jobbade jag min sista dag detta sommarlovet 13-19 ska bara jobba några helger nu med sen så är det klart! Träffade även min pojkvän som jag inte träffat på jättelänge igårkväll så hade inte mycket tid att blogga om man säger så. P och M kom även hem igår efter sin resa, saknar dem ordentligt måste jag erkänna!

Idag är sista dagen på sommarlovet, har inte fattat det än så har inte kunnat känna efter hur det känns. Men är på ett sätt glad att få komma tillbaka till vardagsrutinerna fast samtidigt så lockar inte tidiga morgnar särskilt mycket.. Kollade in mitt schema och det verkar hyfsat trots att jag börjar 8.00 tre (!) dagar i veckan. Jag är verkligen ingen morognmänniska så jag börjar hellre senare på dagen och slutar vid fyra tiden.. Menmen det är ju sista året på gymnasiet så det kan ju inte bli bättre!

Ska nu städa garderoben och resten av huset (förhoppningsvis) innan jag bara njuter av mina sista lediga timmar. Sen imorgon ska jag till skolan för upprop kl 13 och sedan ska jag städa mitt skåp och köpa skolgrejer.
Block och kalender, hösten är här vänner..




Kommentarer
Postat av: Angelica

Roligt att du kikade in:)

Du har en jätte fin blogg!

2009-08-17 @ 18:56:08
URL: http://angelicasjogren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Svar: okeii ;D ;)

2009-08-17 @ 21:20:40
URL: http://jjeessiicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0