Snowy christmas

Just hemkommen från en runda på stan, igen.. Blev inhandling av de sista julklapparna. Lunch med mammi på TeaPot och sedan blev det shopping och fika med Pea och sedan Malin och Henke. I snöstorm och efter tumult på resecentrum begav vi oss hem. Sitter nu och väntar på älskling och njuter av att det förmodligen kommer till att bli en vit jul i år!!

Köpte även två "julklappar" till mig själv.. Var bara tvungen. Funderar starkt på att faktiskt slå in dem till mig själv med.



H&M

Julklappar


Fixade bilder i mina nya ramar, såå fint om jag får säga det själv!

Kommentarer
Postat av: annie

åååååh vad fina fotona i ramarna var :) hihi ler med hela ansiktet! <3

2009-12-23 @ 01:03:49
URL: http://maannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0