Mina nyårslöften..

Jag brukar vara dålig på att komma på nyårslöften, fast jag vet att jag hade behövt ha lite löften, & jag kan garantera att jag är ännu sämre på att hålla dem. Men i år så har jag satt upp en del löften som jag ska klara. Jag ska fullfölja varenda löfte detta året!


- Ta körkort (helst innan sommaren, fyller 18 den 5 april)
- Hitta ett helgjobb (+ att lyckas hålla kvar mitt sommarjobb i glasskiosken)
- Börja träna ordenligt igen (minst 4 ggr i veckan)
- Börja dansa på Kristianstadflickorna
- Äta mycket sundare (inget godis i veckorna)
- Äta i skolmatsalen
- Umgås mer med vänner, familj & pojkvän
- Leva livet (inte sitta hemma & ruttna alltid, ibland bara)
- Ta tag i skolan, lägga ner tid på skolan mer!

Mina mål till attt börja med. Har fler mer som är mindre konkreta men de håller jag för mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0