NYÅR 08/09!

Dagen började med att jag beslöt mig för att köra runt & göra lite ärenden i byn. Körningen gick faktiskt riktigt riktigt bra! Köpte ett par rosor till min bästavän som skulle vara värdinna under kvällen. Blev sedan 1 ½ h promenad med Britta & när jag kommer tillbaka hem så har vårat varmvatten kraschat, lyckat på nyår & allt. Fick snabbt samla ihop mina saker & åkte till Pea så jag kunde duscha där & fixa i ordning mig. Middag & mys med tjejerna först & sedan drog nyårsfesten igång. Tolvslaget kunde varit mer lyckat då jag inte hade min pojkvän på plats men efterfest blev det senare med honom & mina underbara vänner. Så kvällen/natte blev enormt lyckad. Sängdags blev det vid 5 & vaknade vid 12. Frukost & städ & en bra start på 2009!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0