hemma i sverige

Då var jag hemma igen. Spenderat tre stekheta men mysiga dagar i Köpenhamn. Shopping, zoo, restauranger, Bakken mm. Varit en toppen "weekend". Bilder kommer senare.

Idag är det fortfarande underbart varmt och jag hade planerat att jag skulle spendera mina två sista lediga dagar på stranden som alla andra gjort under tiden jag jobbat och varit iväg. Men nej, eftersom att jag så gärna vill så går det inte.. Giftalger i havet längs hela kusten, mumma. Så istället blir det nog att slappa vid poolen med pojkvän.

/J


Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Men du vad härligt! Hur länge har det varit ni nu?

Ja jag och Marcus hänger ihop som piff och puff. Kommer aldrig att skiljas åt om jag får bestämma (a)

2009-07-02 @ 19:54:07
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Shopalicious

Oj så länge? Gud vad härligt! Hoppas att det håller sig ett lååångt tag till :)

SKa du till Henke ikv?

2009-07-03 @ 08:36:09
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0