myyyskväll gör susen

Nyss hemkommen ifrån Pea. Hade myskväll med henne, Annie och Malin. Mycket prat och skratt, ååhh mina fina vänner !
Idag skulle min essä lämnats in men som väntat så blev det inte så. Min hjärna har redan tagit sommarlov verkar det som. Menmen får ta tag i det där imorgon! Måste göra den då så att jag blir klar med allt pluggande! kom även på att jag måste skriva en engelska analys också.. Issch!

Pojkvän är på festival och man är såklart lite osäker när det gäller festivaler, menmen man gör det bästa av situationen och längtar ihjäl sig istället.
Kändes välbehövligt att träffa tjejerna idag, myskvällar gör verkligen en på mycket bättre humör. Speciellt när man har sådana vänner som jag. Allt från skvaller till djupa saker och till privata saker, bara att få prata av sig och lyssna på andra gör så att man blir gladare och kommer på andra tankar.

Nej nu ska jag ta och lägga mig med andra Twilight-boken och vila rösten så jag kan sjunga på ett bröllop imorgon. Godnattis!


Kommentarer
Postat av: annie

finns absolut inget bättre<3

2009-06-06 @ 01:55:50
URL: http://a-nniie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0