oerhört aktiv

Ja snart har en vecka av sommarlovet gått. Känns uppmuntrande, Är inte överdrivet aktiv på bloggen om man säger så. eller är inte överdrivet mycket inne på datorn över huvudtaget. Menmen, har min jobbiga dator att skylla på! Får ta och lämna in den imorgon, den funkar ju verkligen inte.

Under den gågna veckan har jag inte gjort överdrivet mycket jobbat för det mesta och igår så firade vi Carros födelsedag. Fortsättningen på veckan blir jobb och såklart midsommar. Ska nog först jobba den dagen för att sedan fira midsommar med familj och sedan vänner. Är oerhört pepp, bara vi kommer någonstans. Har redan bestämt klädsel för den dagen, blir nog samma som förra året ^^ Min blommiga tubklänning från Vero Moda och så ska jag såklart binda en midsommarkrans! har inte gjort det på evigheter så tänkte ta tag i det nu.


bild från avslutningen, oj vad jag ligger efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0