studenttider

Jadå har studenttiderna dragit igång rejält. Hade idag mitt första möte med både de nya och de gamla studentkommittéerna. Planerade inför skattjakten imorgon, karnevalen på tisdag och champangefrukosten. Åh man  blir helt lycklig av att tänka på studenten och trean verkar verkligen superrolig! Men det är faktiskt skönt att jag har ett år kvar om jag ska vara ärlig..
 Hade bara två lektioner idag och fick reda på mitt betyg i Rättskunskap, glädjande måste jag säga. Sedan så tog jag och Gustav i min klass bilen ut till Harald Nyborg för att köpa partytält tills imorgon. Sedan lunch på Nostalgia för vår del.. Och sedan möte. Blev även en liten träff med Malin, Pea och Michelle en kort stund innan vi tog bussen hem.

Fick för övrigt mitt KÖRKORT idag!! Ihh, körde och hämtade ut det på posten, nu börjar det kännas verkligt måste jag säga!

Nej nu ska jag leta lakan tills imorgon och bestämma klädsel till min kusins student! Måste nämligen snabbt ta tåget direkt vid 5 för att gå på student i Malmö, stressigt! 

Kom till Tivoliparken imorgon !! Detta ska bli kuuul !

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0