Utekväll med tjejerna

Igår så var det jobb hela dagen för min del. Medans alla andra låg på stranden i Åhus ohc njöt av det undebara vädret så stod jag och svettades från 12-19.30 i en glasskiosk. Efter stängning så begav jag mig hem för att fixa till mig innan jag åkte til Annie för att träffa tjejerna och förkröka lite. Vi firade Malin som fyllt år i veckan och hade en toppenkväll. Drog sedan till den nyöppnade nattklubben och "afterbeachen" Martin och Martin nere vid Åhusstrand. Sedan så blev det en hyfasat tidig natt för mig eftersom jag hade jobb dagen efter och redan var sjukt trött.


Annie och Pea


Mina fina tjejer


Jag, Annie och Malin

Kommentarer
Postat av: annie

toppen kväll!<3

2009-06-29 @ 20:32:31
URL: http://a-nniie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0