Hemma i Sverige..

Ja nu är jag hemma! Eller har vatt det det senaste dygnet men inte riktigt haft tiden att vara inne på datorn.. Har riktigt riktigt stört mycket att göra. Är helt slut i huvudet, redan, efter 10 dars semester. Åkte ifrån Kroatien i fredags och satt sen i 24 h i sträck hem så blev väl ganska slut av det med antar jag.

Hade det toppen där nere i värmen med 30 (!) grader och massa sol. Men oj vad skönt det är att komma hem till allt och alla man saknat.. Men nu denna veckan väntar tonvis med plugg liksom nästa vecka. Men om mindre än tre veckor så slutar vi skolan och jag bara läääängtar.

Spenderade även kvällen igår med min fina pojkvän, för övrigt så har vi 1½ år idag! <3

Ska skriva mitt Samhällsarbete nu.. Lägger upp lite bilder från resan snart!

Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0