Skönatisdag..


Strumpbyxor HM, kjol Gina, Tröja Vero Moda

Hej alla fina!
Just sitter jag och ska återigen sätta mig med min konfliktanalys. Men måste säga att jag kom igång väldigt bra igår! Sammanställde all fakta och gjorde även en enkät till mitt kommande ShB arbete.
Dagen har varit riktigt nice, började vid 10 och hade sedan bara två lektioner. Sedan så låg jag och kollade Vänner framför tv:n innan jag åkte in till stan igen för att köra. OJ, vad bra det gick och kändes. Fick även köra hem sen, hihi, för min lärare skulle också till Åhus så det var lite extra träning för mig där.. Annars har jag återigen legat framför tv:n och kollat Vänner med mamma. Det är så bra! Slår nästan One tree gill i serieväg, men bara nästan. Just nu går den sista säsongen på 5:an så det är både gråt blandat med skratt. Haha, Joey idag.. Är lite småpatetisk för just nu sitter jag och skrattar för mig själv. Men som sagt, det har varit en bra tisdag och hoppas på en fortsatt bra vecka! Okej, förutom att min pojkvän har blivit sjuk igen.. Väldigt jobbigt! Menmen.. Om 8 dagar åker jag till Kroatien och efter det någon gång beräknar jag att få körkortet klart! Nu blir det promenix med hunden och sedan konfliktanalys..

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0