Day after weekend

Sitter just nu inne och höstmyser med en kopp te och fruktsallad. Såg nyss förkväll och nu har jag en hög med läxor som väntar men jag orkar verkligen inte! Efter en långdag i skolan såhär efter lovet är man ganska slut i huvudet. Hade planer på att träna efter skolan men jag hann inte, usch jag har jättemycket att göra. Studentkommittéemöte angående balen var det idag. Även lucian är på högvarv nu, ser mitt ansikte i tidningen varje morgon nu och ytterligare bilder blir det.. Reklamkampanjer för olika företag. Men men det är roligt ändå även om jag ogillar att synas i tidningen hela tiden. Ni får ta och rösta på mig förresten! Lucia nr 6 ;)


XOXO




Kommentarer
Postat av: shopalicious

Tack! Jag känner hur det bubblar av lycka inom mig :D



Btw, vad bra din blogg har blivit! Trivs du fortfarande med att blogga?

2009-11-02 @ 19:28:25
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0