Fin under syns utanpå

Idag blev det en sväng på stan med några av tjejerna från klassen. Vi letade inspiration till 3:3 maskeraden på fredag och till Olivias Indiska party på lördag. Har ingen aning om vad jag ska vara på någon av dagarna så får klura på det ett tag till. Roligt ska det bli och jag peppar redan. Blir verkligen firning av att den stora uppsatsen äntligen är inlämnad!
Självklart kunde jag inte hålla plånboken i styr för jag hittade en bustier som jag letat efter jättelänge på H&M, den fick såklart följa med mig hem!

Bustier från H&M 149:-
                                                                                               (inte denna, en liknande)


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

såå snygg! :)

2009-11-10 @ 22:57:52
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0