nitton&femtiåtta

Hello friends!
Lite dålig uppdatering, ja! Massa skola och annat just nu..
Idag har det varit skola och vid 10 så gick jag på makeup-rådgivning på BodyShop, riktigt bra och skönt faktiskt, gillar deras produkter mer och mer.. Köpte på mig en ansiktsmask/scrub, svider i plånkan lite. Blev vardags sminkning med mineralprodukter, ojoj synd att jag köpte ny foundation förra veckan annars hade jag köpt denna nu! Sedan blev det kör och nu sitter jag och pluggar inför mitt religionsprov om kristendomen som är imorgon.

Ska snart packa inför imorgon för då blir det Stockholm, lääängtar!

Bestämde för övrigt tema till vårt klasskort på måndag, det kommer bli niiiiice!


(Lite av min sminkning, syns inte så tydligt kanske)
Tröja-Ring H&M, Sjal JC, Jeans CheapMonday, Armband Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0