Ny vecka nya tag


Min nya pimpade t-shirt från Gina. Iiiihh blek..


Idag har varit en låång dag.. Skola och sedan så blev det lucia-körövning för min del. Riktigt roligt, kommer nog bli fint och det var supertrevliga tjejer. Ska fotograferas till tidningen redan på onsdag så det börjar närma sig! Sedan så tränade jag och Britts ett Ki-Yoga pass på Friskis, är lite kluven om vad jag tyckte men det var så avslappnande samtidigt som man blev helt slut i kroppen. Får nog ge det några chanser till så att kroppen kan bli lite elastisk.. Nu blir det plugg för hela slanten! Nk B prov på onsdag och jag är helt tom i huvudet när det gäller allt som har med naturkunskap att göra..

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0