19/4

Hej hopp!
Nyss käkat lite efter en fullspäckad dag. Sitter just nu och våndas lite över matten.. Fick reda på att vi har MaC-prov nästa onsdag och om jag inte börjar plugga typ NU så har jag inte en chans att klara det! Är sååå fruktansvärt svårt om ni frågar mig. Men ja.. Disciplinen hos fröken Josefine=NOLL!! Såå det blir nog inte så mycket med det.

Dagen spenderades först ett tag hos pojkvännen, han gick upp vid halv sju men jag kunde glatt sussa vidare till halv nio så dagen bnörjade bra. Sedan skola och en pratstund med min bästa vän på stan. Var även på studentkommittémöte tillsammans med polis, rektorer och fältgrupp. Då känner man sig flitig. De sista planerades inför studenten och det börjar verkligen närma sig! Åhh vad kul det ska bli samtidigt som jag känner ett stygn av vemod att lämna skolan och klassen.. Men men. Tänkta faktiskt dra ut och springa en runda i min nya träningstopp i leopardmönster som jag fick av mina fina vänner i födelsedagspresent innan jag sätter mig och läser igenom matten och sedan kollar Svenska Hollywoodfruar och Vänner. Imorgon är jag ledig men ändå står massa saker på schemat. 

 Och en sak till. Jag hoppas sinnerligt nu att det blir en liten roadtrip tjejer, om ni läser, för jisses vad jag är peppppp! :)

Ciaooo !



Ny tröja: H&M, present t5
Nytt lack: H&M, present t5


Kommentarer
Postat av: michis

Dösnyggt!! :D

2010-04-20 @ 09:08:53
URL: http://prosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0