Slösa

Nyss klickat hem ett antal saker från H&M. Kommer några saker i nästa vecka och sedan kommer bikini och långklänning vecka 19 ! Nice i alla fall. Ska snart köra och handla. Mat till grillning ikväll för att fira Britta och Hanna som fyller 19 år. Sedan 3:3, jaaa jaaa! Köpte hög guld hatt idag när jag gick på stan med Emelie. Blev sedan en mysig fika på Fenix och massa snack. Imorgon kommer mina loppor hit. Förstår inte riktigt hur jag ska hinna allt! Ska träna se små kl 12-2 och sen.. Stressa. Men jag gillar det. Helgen kommer bli fin! Och jag och Emelie har peppat rejält nu inför studenten, Karnevalen kommer bli såå nice! Hoppas även om roadtripp eller något både med T5 och med tjejerna i klassen istället för Siesta! Nu händer allt och det ska bli sååå kul!! :)

Nej nu kör jag och sen blir det duschen för att fixa sig.

CIIAAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0