sweet wednesday

Sitter just nu och målar naglarna samtidigt som jag tittar på Drömmen om Italien. Har legat framför tv:n sen jag kom hem från träningen, jo minsann jag tränade idag och skönt var det. Innan idag blev det skola och sedan mys på Fenix med några från klassen under håltimmen fram till matten och sedan blev det fika med Pea innan vi stack och tränade. Nice dag men har dock inte hunnit med att städa mitt rum som jag lovade mig själv att göra.. Hrmhrm kommer nog inte hinna göra det annars denna veckan åker på träningsläger på lördag till Karlskrona med min grupp på friidrotten och både imorgon och på fredag blir det intensivt och mycket att hinna med.

Har kommit på att min klass är sååå fin. Speciellt vissa! Kommer sakna alla enormt efter studenten men nu är det så himla kul att planera allt inför studentveckorna. Var vi ska festa varje dag de två sista veckorna och så. läääängtar! Snart är inbjudningarna till balen fixat också och sen börjar planeringen rejält!

Nej nu blir det Andra Avenyn och till det ska jag göra lite snackas med keso och tomater. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0