Vänner & vår

Efter att ha suttit med plugg hela kvällen och fullkommligt präntat in allt vad som har med nerver, sinnen och sånt där att göra så kryper jag nu ner i sängen för att koppla av med några Vänner-avsnitt. Kände dessutom just nu den sjuka träningsvärken jag har i magen. Haha fint det!
Imorgon har jag enbart Nk-provet sen blir det ytterligare plugg för min del. PA ska in slutgiltigt på fredag och dessutom har vi religionskrivning som jag måste få bra på. Åååhh hatar prestationsångest, speciellt såhär i slutet när man bara vill slappa till i det underbara vårvädret. Hrm tror minsann det får bli en löprunda innan skolan imorgon faktiskt, japp bestämt!

Kiss&Hug


springinmyheart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0