Sista dagen på sommaren

Har just nu ett litet break i mina studier. Igår började ju min kurs i juridik så jag har för tillfället fullt upp med att komma in i studier mm. Jag läser ju på Lunds universitet och kursen Ujik, fast på distans så det är ganska bekvämt måste jag erkänna. Har suttit hela dagen och lyssnat på föreläsningar via internet så ansiktet är alldeles varmt och huvudet bultar lite smått efter all information. Passade även på att försöka göra klart min introduktionsuppgift som ska in på måndag. Känns bra att för en gångs skull ha lite framförhållning. Snart ska jag gå ut en runda med hunden innan jag beger mig in till stan för sånglektion och sedan blir det nog mer plugg. För imorgon blir det jobb på Taste hela kvällen.
Förresten, gårdagen spenderades med min pojkvän i stan. Bland annat inhandlades lite skolgrejer. En ny filofax, block, överstrykningspennor och annat smått och gott inför min skolstart. Dessutom inhandlades en nya höstjacka i skinn med fårpäls och en randig tröja från H&M. Hittade även nagellacket som jag letat efter, graffiti från Isadora. Så det var en nöjd Josefine som kom hem igår.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0