23 Januari 2010


Ikväll har jag haft en riktigt lugn och mysig kväll för mig själv. Började kvällen med att ta ett långt bad och fixa mig själv med ansiktsmask, scrub, nagellack mm framför Blåsningen och sedan såg jag Stjärnor på slottet. Riktigt bra program måste jag säga & Tommy Körberg är faaantastiskt bra. Har varit en mysig lördag hela dagen först träning och sedan lugnt och skönt hemma eftersom hela familjen varit borta förutom jag och bror min. Just nu sitter jag med världens godaste dryck framför mig, mjölk, druckit hur mycket som helst nu. Ska snart återgå till Spiderman 3 i soffan!

Imorgon är det söndag och snart är helgen slut, igen..

/J


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad fint köket blev! väntar på invigningen;) <3

2010-01-23 @ 23:39:18
URL: http://peaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0