31 januari 2010

Usch vilken seg dag! Har legat i sängen nästan hela dagen och bara dragit mig och myst med One Tree Hill avsnitt. Helgen har varit väldig bra. I fredags så fyllde min pojkvän 19 år så jag spenderade kvällen och natten där, kalas och somnande i soffan, och i lördags var det bara att dra sig ur sängen för att åka till hallen och träna de små. Gårdagskvällen spenderades sedan hemma hos Emelie där vi tjejer i klassen mös, åt kladdkaka och kollade film.

Nu ska jag ta tag i min matte ordenligt, har prov på onsdag.. Så resten av dagen kommer till att ägnas åt plugg. Ska dock ta en paus och gå ut med min hund för att få en rejäl dos utav frisk luft.
Sen imorgon är det åter dags för skola, men jag njuter av varenda minut! :)



/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0