okeeeih

Okej nu har jag riktigt tråkigt och är allmänt nere måste jag säga. Dock blev jag lite uppåt nu, efter ett litet samtal från en liten vän.
Satt nyss och kollade på mitt gamla konto på lunarstorm och skrattade åt alla sjuka minnen och åt den tiden. Igår så påminde Pea mig om våra gamla bloggar där inne, så de har jag läst nu.. Senast jag var rejält aktiv var i slutet av 2007, och det har häänt mycket sen dess ju! Börjat i en ny klass, haft pojkvän i över två år, börjat umgås med nya människor, tappat vissa kontakter, tar snart studenten. Ja herregud vad tiden går.

Idag var det skola från 8.20-13.20, hade endast två lektioner men trots det så lyckades jag ha 2.5 h håltimme. Men jag utnyttjade den väl och pluggade matte. Senare blev det PA-möte och sedan viktigt körrep, missade musikalrepet vilket var lite surt.

Snart Glee på tv, ska krypa upp i soffan med mitt urdelikata chai-te. Sedan ska min pojkvän ringa och jag ska leta efter min störiga kamera som jag absolut inte hittar.. Och jag ska uppdatera dagligen inne på bloggen.

Och så ska jag uppskatta mina fina vänner lite, för det är dem verkligen värda! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0