Randigt


Monki, GinaTricot, H&M

Godermorgon!
Ja då var man tillbaka till de gamla rutinerna igen. Skolan började igår och allt är normalt igen. Förutom att detta är minabsolut sista termin i gymnasiet, igår var det fem månader till studenten..
Vårt kök är utrivet och hela huset är i en stoor röra! så jag får hoppa fram för att ta mig någonstans. Menmen köket kommer bli riktigt fint i alla fall. Veckan började bra för jag fick reda på att jag var helt ledig denna dag. Så dagen har gått åt till att sova ut riktigt länge, tog en låång promenad med min hund i snön och nu ska jag strax plugga två manus innan jag beger mig in mot stan till sångpedagogen.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0