Fredag 2 Juli

Åhh jag njuter av varenda stund! Det är sommar och jag ääälskar det. Veckan har till största del spenderats med min fina pojke nu när jag varit ledig i tre dagar. Lata dagar på stranden och shopping i stan har det blivit. Och även spenderat en heldag med bästa vän som kom hem från Kroatien och som snart åker till Koss igen, herre jisses säger jag bara JAG VILL OCKSÅ UTOMLANDS!!!

 Idag jobbar jag klockan 13 till typ 21, suck. Men innan det blir det till att lapa sol ute på terassen med en god bok. Sedan får vi la se om det blir ferre ikväll med eller om det blir myyskväll med V. Och imorgon PARTY PARTY med girlsen och sedan Martin&Martin.

looooove



happy sunkissed girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0