21 mars 2010

Varit en bra helg. Gick som sagt i skolan i fredags och sedan träffade jag Pea och Annie på kvällen. Igår blev det en förmiddag med Britta innan sångrep med orkestern för Hair. Gårdagskvällen spenderades mycket mysigt med familjen och med min pojkvän. Vi åt god mat, kollade Jakten på Julia och sedan, min favorit, milleniumtriologin med mams&paps innan vi somnade framför Percy Jackson. Viktor is tha beeest. Och idag har det varit dansrep till HämndLjuvaHämnd, iihh premiär om en vecka...... nervigt. OCH (!) idag beställde jag äntligen min studentklänning, som varit slut sen innan, den blir såå fin. Dock 6 veckors leveranstid..

Nu pyser jag snart in till stan för att hämta Hanell och bege oss till Maxi. Ska bli middag med några tjejer i klassen, någon fransk alprätt typ. Mysigt värre. Kameran laddar så det blev ytterligare en bild i camen.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0