22.52

Usch jag är just ni stressad till tusen! Har så otroligt mycket hängande över mig, känns som om jag hade behövt ett lov eller något. Sjukt.. Läxor, FN-rollspel, Studentkommittén, musikalerna, kören, sånglektioner. Ja minst sagt mycket just nu.

Idag spenderade jag eftermiddagen hemma hos Olsson med Emil. Vi lagade mat, grillade baguetter och kräm, och sedan var vi rikitgt flitiga och skrev de mesta av våra resolutioner och åt kladdkaka. Effektivt. Sedan blev det att cykla hem i raketfart för att hämta upp Nellie innan musikalen, men nej då självklart ska allt strula med bil och sånt och jag blir såklart ännu mer uppstressad och får fixa annan skjuts och ta bussen hem sent sent på kvällen.. Fint. Just nu sitter jag och skickar in olika arbeten och ska snart börja på ett till, och ett till, och ett till och sedan plugga på ett prov.

Men glad blev jag på grund av det fina vädret. Sol och klar bli himmel, underbart! Slog på stort och använde min nya jacka idag, en militärfärgad från Fjällräven. Vi går mot vår!



Vårkänsla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0