28/5

Just nu sitter jag och väntar på tårta. Min lillebror fyller nio år idag så vi har fullt kalas. Dagen erbjöd en enda lektion i skolan. Sedan shopping för min del och lite solning. Jag hade bestämt mig för att köpa ett halsband på H&M som jag trånat efter länge och tror ni inte att de då har fått in de kläderna som jag letat så länge efter. En randig kavaj och en transparent blus! YES! Så ja smällde lite pengar där men är fruktansvärt nöjd! Dessutom la jag undan en vit kjol, ett par svarta höga shorts och ett savrt linne till imorgon. Får sova lite på det men det blir nog en runda till på stan imorgon skulle jag tro. Visar mina inköp senare.

Nej nu blir det tårta och sedan en lugn kväll förmodligen. Ska kurera mig från denna sablans förkylning. Pussss

nytt halsband H&M


Kommentarer
Postat av: therese

fint halsband, är det från H&M? :)

2010-05-28 @ 14:39:12
URL: http://thereseekegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0