Utpumpad.

Sitter just nu i soffan med massa skolarbeten hängande över mig och jag ooorkar verkligen inte. Är utpumpad, trött, grinig, irriterad och skoltrött!
Tre av dessa arbeten ska var inne imorgon och jag har knappt börjat renskriva dem. Skjuter upp det hela tiden. Har nu suttit i några timmar och sammanställt allt så jag kan renskriva snabbt (!) imorgon, 3 sidor religion och typ 6 sidor samhälle lycka till! Men det ska gå.
För övrigt har jag mycket att göra annars med. Fixa med allt till studenten och framförallt balen. Satt och lottade baldejter i typ 4 h igår, drygt, är inte klar heller. Sedan återstår massa fix inför allt kuligt som sker. Skattjakt, Karneval, Bal, Student mm. Endast 3 veckor kvar!!!!

I fredags var det mys med bästa vännerna innan några pojkvänner dök upp och det blev hetsk stämning tack vare sällskapsspel. Haha. Dåliga förlorare! Sedan i lördags var det bara mys med pojkvän och i söndags var jag på audition till Skönheten och Odjuret, blev faktiskt väldigt nöjd med mig själv så känns skönt.

Nej nu återgår jag till plugget. Godnatt ni alla. Får ser när jag somnar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0