1 september 2010

Jösses tiden går fort. Redan inne i september.. Ja det är ju mörkare och dystrare tider vi går mot. Men dock har jag ju Teneriffa att se fram emot under hösten! Och så börjar min ångest inför fredag smyga sig på.. Ni får se då!
Idag var jag ganska segstartad. Snoozade ganska många gånger så tillslut fick mamma komma in och väcka mig och det brukar inte hända särskilt ofta. Nu sitter jag redo för mina disciplinerade studier. Ska läsa ut en av världens tråkigaste böcker om avtalsrätt så snabbt som möjligt. Plus att jag ska lyssna på några föreläsningar. Detta med distansstudier är faktiskt min grej måste jag erkänna, kan sitta hemma och ändå få studiebidrag. Like it!
Nej åter till ordningen så jag får något gjort innan jag drar till jobbet !
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0